• Αρχική
  • Ο Δήμος μας
    • Δημοτική Αρχή
      • Δήμαρχος
        • Γραφείο Δημάρχου
      • Αντιδήμαρχοι
      • Δημοτικό Συμβούλιο
        • Προεδρείο Δημ.Συμβ.
        • Δημοτικοί Σύμβουλοι
        • Αποφάσεις προσκλήσεις Δημ. Συμβουλίου
      • Δημοτικές Κοινότητες
        • Σύμβουλοι Δημ. Κοιν. Βάρης
        • Σύμβουλοι Δημ. Κοιν. Βούλας
        • Σύμβουλοι Δημ. Κοιν. Βούλιαγμένης
        • Ανακοινώσεις - Προσκλήσεις
      • Επιτροπές
        • Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης
          • Ανακοινώσεις
        • Επιτροπή Ποιότητας Ζωής
          • Ανακοινώσεις
        • Οικονομικη Επιτροπή
          • Ανακοινώσεις - Προσκλήσεις
        • Επιτροπή Ελέγχου Ακτών
        • Επιτροπή Παιδείας
      • Συμπαραστάτης του Δημότη
      • Απολογισμoί
      • Δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης
      • Διατελέσαντες Δήμαρχοι
    • Δημοτικές Υπηρεσίες
      • Οργανόγραμμα
      • Γενικός Γραμματέας
      • Διευθύνσεις του Δήμου
        • Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας
        • Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
        • Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
        • Διεύθυνση ΚΕΠ
        • Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού
        • Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
        • Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου
        • Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης
        • Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών
      • Αυτοτελή Τμήματα/Γραφεία
      • Τηλεφωνικός κατάλογος
      • Που είμαστε - Δημοτικά Κτίρια
    • Νομικά Πρόσωπα
      • ΟΑΠΠΑ
        • Ανακοινώσεις Δραστηριότητες ΟΑΠΠΑ
        • Υποδομές
      • Κοινωνικός Ξενώνας Ενηλίκων
      • Σχολική Επιτροπή Π/θμιας Εκπ/σης
        • Προσκλήσεις για την Πρωτ. Εκ.
      • Σχολική Επιτροπή Δ/θμιας Εκπ/σης
        • Προσκλήσεις για την Δευτ. Εκ.
    • Καινοτομίες - Ευρωπαϊκά προγράμματα
      • Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αρχείων
      • Interreg
      • Παρατηρητήριο Η/Μ πεδίων
        • 1ο Δημοτικό Σχολείο Βάρης
        • 1ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας
        • Δημοτικό Σχολείο Βουλιαγμένης
        • Δημαρχείο Βουλιαγμένης
      • Prodesa
      • Inno Wee
      • Δημοτικά Φυτώρια
      • Εδαφοβελτιωτικό Vita Green
      • Novoville
      • WebTV
      • GIS Δήμου
      • Φωτιστικά σώματα νέας τεχνολογίας LED
      • Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων
      • Time Jack
  • Υπηρεσίες
    • Kοινωνική Μέριμνα
      • Δράσεις Κοιν. Υπηρεσίας
      • Προνοιακά επιδόματα
      • Κοινωνικό Φαρμακείο
      • Δανειστική Τράπεζα αίματος
      • Φιλανθρωπικά Ιδρύματα και Σωματεία
      • Στήριξη και Συμβουλευτική
      • Μητρώα Εθελοντών - Απόρων
      • ΚΑΠΗ
      • Παιδεία και δια βίου μάθηση
        • Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών
    • Γραφείο Απασχόλησης
    • Κέντρο Κοινότητας
      • Ανακοινώσεις Κέντρου Κοινότητας
    • Προώθηση της Απασχόλησης
    • Υγεία, ασφάλεια και πολιτική προστασία
      • Αστυνομία
      • Δημ. Αστυνομία
      • Λιμενικό
      • Κέντρο Υγείας Βάρης
      • Πολιτική Προστασία
    • Ληξιαρχείο - Δημοτολόγιο
      • Δήλωση Γέννησης - Βάπτισης
      • Δήλωση Συμφώνου Συμβίωσης
      • Δικαιολογητικά Γάμου
      • Δήλωση Γάμου
      • Μεταβολές - Διορθώσεις Ληξ. Πράξεων
      • Δήλωση Θανάτου
      • Ληξιαρχείο - Δημοτολόγιο Αιτήσεις Δικαιολογητικά
    • Περιβάλλον - Καθαριότητα - Αδέσποτα
      • Πράσινο & Περιβάλλον
        • Απολύμανση, Απεντομώση, Μυοκτονία
        • Αστικό πράσινο
      • Απορρίμματα και Ανακύκλωση
        • Καθαρή Πόλη με 5 απλές κινήσεις
        • Κανονισμός Καθαριότητας
        • Υποχρεώσεις Δημοτών & Επιχειρήσεων
        • Απόρριψη Ογκωδών Αντικειμένων
        • Εγκαταλελειμμένα Οχήματα
      • Αδέσποτα Ζώα συντροφιάς
        • Φιλοζωικές Δράσεις - Ανακοινώσεις
    • Υπηρεσίες Δόμησης/Τεχνική
      • Υπηρεσία Δόμησης
        • Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών
        • Πολεοδομικές Μελέτες, Ανακοινώσεις - Σχεδιασμοί
      • Τεχνική Υπηρεσία
    • Κάρτα του Δημότη
      • Προσφορές επιχειρήσεων σε κατόχους κάρτας δημότη
    • Παιδεία
      • Επιτροπή Παιδείας
      • Σχολική Επιτροπή Π/θμιας Εκπ/σης
        • Προσκλήσεις για την Πρωτ. Εκ.
      • Σχολική Επιτροπή Δ/θμιας Εκπ/σης
        • Προσκλήσεις για την Δευτ. Εκ.
      • Παιδεία και δια βίου μάθηση
      • Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών
      • Ορια Σχολείων
    • e-Υπηρεσίες
  • Επιχειρήσεις
    • Εργα/Μελέτες Προμήθειες & Δημοπρασίες
      • Προμήθειες
      • Εργα και Μελέτες Τεχνικής Υπηρεσίας
      • Δημοπρασίες
    • Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
      • Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
    • Αδειοδοτήσεις Καταστημάτων
      • Επιχειρήσεις εστίασης
      • Επιχειρήσεις Λιαν. Διάθ. Τροφίμων Ποτών
      • Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
    • Οικονομικές Συναλλαγές - Ταμείο
    • Οικονομικές Συναλλαγές - ΤΑΠ
    • Αδειες κοινοχρήστων χώρων
      • Άδειες για Τραπεζοκαθίσματα
      • Κανονισμός Προβολής Ιδεών & Διαφήμισης
      • Άδειες Υπαίθριου Στάσιμου Εμπορίου
      • Άδειες για Οικοδομικά Υλικά
      • Άδειες για Ψυχαγωγικά Παιχνίδια
      • Άδειες Περιπτέρων
      • Αίτηση Δήλωσης Ελλιμενισμού Σκάφους
  • Η πόλη μας
    • Συμβαίνουν στην πόλη
    • Ιστορία της Πόλης μας
    • Επίσκεψη στην πόλη μας
      • Αξιοθέατα - Γλυπτά
      • Χώροι πρασίνου - Πλατείες - Πάρκα
      • Μνημεία
      • Εκκλησίες
      • Αρχαιολογικοί χώροι
      • Συντριβάνια
    • Χρηστικές Πληροφορίες και Χάρτες
      • Αθλητικοί Σύλλογοι
      • Χρήσιμα Τηλέφωνα Πόλης
      • Πολεοδομικοί Χάρτες
      • Λαϊκές Αγορές
      • Κινηματογράφοι
      • Συγκοινωνίες - Δρομολόγια
      • Πύλες Εισόδου
      • Δημοτική Συγκοινωνία
      • Ο Καιρός
      • Κανονισμοί
      • Εφημερεύοντα Φαρμακεία
      • ΑΜΕΑ Θέσεις Στάθμευσης
      • Θέσεις Στάθμευσης
    • Μεγάλες εκδηλώσεις
      • Μικρά Ασία
      • Καστελλόριζο 2015
      • Xterra
      • Κρεμασμένος Λαγός
      • Διαγωνισμός Φωτογραφίας
      • Money Show 2016
  • Ενημέρωση
    • Γραφείο Τύπου
      • Δελτία Τύπου
      • Απολογισμoί
      • Web TV
      • Infodrasi
      • Δραστηριότητες
        • Μον. Ολικ. Διαχ. Απορριμμάτων
    • Ενημέρωση του πολίτη
      • Ανακοινώσεις Δημοτ. Συμβουλίου
      • Ανακοινώσεις Δημ. Κοινοτήτων
      • Ανακοινώσεις Κοιν. Υπηρεσίας
      • Ανακοινώσεις Ο.Α.Π.Π.Α
      • Ανακοινώσεις Επιτροπών
      • Προμήθειες
      • Προϋπολογισμοί - Eξοδα - Ταμείο
      • Δίκτυα Κοιν. Δικτύωσης
      • Διαύγεια
      • Κανονισμοί
      • Εργα και Μελέτες Τεχνικής Υπηρεσίας
      • Δημοπρασίες - Ανακοινώσεις Οικ. Υπηρεσίας
      • Δημόσια Διαβούλευση
      • Ανακοινώσεις Κέντρου Κοινότητας
  • Δομή Δημοτικής Αρχής
  • Επιτροπές
  • Νομικά Πρόσωπα
  • Δημοτικές Υπηρεσίες
    • Γενικός Γραμματέας
    • Διευθύνσεις του Δήμου
      • Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας
      • Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
      • Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
      • Διεύθυνση ΚΕΠ
      • Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού
      • Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
      • Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου
      • Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης
      • Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών
    • Αυτοτελή Τμήματα/Γραφεία
    • Διοικητική Οργάνωση
    • Που είμαστε
    • Τηλέφωνα Επικοινωνίας
    • Οργανόγραμμα
    • Γραμμή του Δημότη
  • Καινοτομίες
    • Φωτιστικά σώματα νέας τεχνολογίας LED
    • Novoville
    • Time Jack
    • WebTV
    • Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων
    • Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αρχείων
    • G.I.S
    • Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος
    • Δημοτικά Φυτώρια
    • Εδαφοβελτιωτικό Vita Green
    • Παρατηρητήριο Η/Μ πεδίων
      • 1ο Δημοτικό Σχολείο Βάρης
      • 1ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας
      • Δημοτικό Σχολείο Βουλιαγμένης
      • Δημαρχείο Βουλιαγμένης
  • Ευρωπαϊκά Προγράμματα
  • Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Αρμοδιότητες

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

 

Γραμματεία: 213 2020050

E-mail Δ/νσης: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Αρμοδιότητες

Η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών είναι αρμόδια για την αποτελεσματικήτήρηση των οικονομικών προγραμμάτων λειτουργίας του Δήμου, τη σωστή απεικόνιση των οικονομικών πράξεων και τη διαχείριση των εσόδων και δαπανών του, καθώς και τη διασφάλιση και αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας. Συγχρόνως, η Διεύθυνση μεριμνά για την αποτελεσματική διενέργεια όλων των νόμιμων διαδικασιών που απαιτούνται για την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών του Δήμου.

Στη Διεύθυνση υπάγονται διοικητικά, και ειδικότερα στο Τμήμα Ταμείου, και τα αποκεντρωμένα Γραφεία Οικονομικών Θεμάτων στις επιμέρους δημοτικές ενότητες.

  • Τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου
  • Αρμοδιότητες σε θέματα προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης
  • Αρμοδιότητες σε θέματα λογιστηρίου και αποθηκών

Τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου

Τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου

 

Γραμματεία: 213 2020141

E-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Αρμοδιότητες σε θέματα προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης

  • Μεριμνά για την τήρηση του συστήματος κατάρτισης των Προϋπολογισμών του Δήμου.
  • Συνεργάζεται με τις επιμέρους δημοτικές υπηρεσίες για την παροχή οικονομικών στοιχείων , κατευθύνσεων και προτύπων που θα επιτρέπουν την κατάρτιση από τις υπηρεσίες των προϋπολογισμών τους σε συνάρτηση με τα αντίστοιχα προγράμματά τους.
  • Συγκεντρώνει τους επιμέρους προϋπολογισμούς των υπηρεσιών και διαμορφώνει και εισηγείται τους συνολικούς Προϋπολογισμούς του Δήμου προς έγκριση από τα αρμόδια όργανα.
  • Παρακολουθεί την εκτέλεση των Προϋπολογισμών, επισημαίνει τις αποκλίσεις μεταξύ απολογιστικών και προϋπολογιστικών μεγεθών , μεριμνά για την ερμηνεία των αποκλίσεων και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες.
  • Συνεργάζεται με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου για την τήρηση των διαδικασιών αμφίδρομης ενημέρωσης και ροής των οικονομικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εκτέλεση και την αναθεώρηση των προϋπολογισμών κάθε υπηρεσίας .
  • Μεριμνά για την σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα τα περιοδικά οικονομικά απολογιστικά στοιχεία, σύμφωνα με το σύστημα οικονομικής πληροφόρησης που εφαρμόζει ο Δήμος.
  • Παρακολουθεί την κατάρτιση και την εξέλιξη των ταμειακών προγραμμάτων του Δήμου. Διερευνά τις ταμειακές ανάγκες και εισηγείται τις κατάλληλες μεθόδους για την αντιμετώπιση των ταμειακών αναγκών του Δήμου . Μεριμνά για την εφαρμογή των αποφάσεων που σχετίζονται με την κάλυψη των ταμειακών αναγκών του Δήμου.
  • Συνεργάζεται με τις τράπεζες και μεριμνά για την αξιοποίηση των διαθεσίμων του Δήμου.
  • Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη προς τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών και τα Τμήματά της (τήρηση πρωτοκόλλου, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση αλληλογραφίας, θέματα προσωπικού κλπ).

 

Αρμοδιότητες σε θέματα λογιστηρίου και αποθηκών

  • Τηρεί το σύστημα λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου (γενική και αναλυτική λογιστική ). Τηρεί τις σχετικών λογιστικές διαδικασίες καθώς και τα αντίστοιχα λογιστικά βιβλία και στοιχεία που προβλέπονται από την νομοθεσία.
  • Τηρεί τα αρχεία των κάθε είδους παραστατικών που απαιτούνται για την ενημέρωση του συστήματος λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Δήμου.
  • Παρακολουθεί και μεριμνά για την εκπλήρωση όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων του Δήμου.
  • Παρακολουθεί και ελέγχει τη λογιστική συμφωνία των δοσοληπτικών λογαριασμών με τράπεζες, προμηθευτές, πιστωτές και άλλους συναλλασσομένους με τον Δήμο , καθώς και των δοσοληπτικών λογαριασμών με τα νομικά πρόσωπα και τα ιδρύματα του Δήμου.
  • Εκδίδει τις λογιστικές και οικονομικές καταστάσεις που συνδέονται με το τηρούμενο λογιστικό σχέδιο (πχ. ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης) και ενημερώνει σχετικά τα αρμόδια όργανα του Δήμου με βάση τις ισχύουσες διαδικασίες.
  • Παρέχει κάθε είδους πληροφόρηση προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου και τις υπόλοιπες δημοτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη των λογιστικών μεγεθών του Δήμου
  • Μεριμνά για την παροχή κάθε είδους στοιχείων που ζητούνται από Δημόσιες/Ελεγκτικές Υπηρεσίες σύμφωνα με τις διαδικασίες που ισχύουν εκάστοτε.
  • Τηρεί ειδικά συστήματα λογιστικής και οικονομικής διαχείρισης Προγραμμάτων και Έργων στα οποία συμμετέχει ο Δήμος και που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή/και από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς πόρους.
  • Τηρεί αρχείο Παραστατικών Διαχείρισης των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους ειδικούς κανονισμούς των φορέων από τους οποίους προέρχεται η σχετική χρηματοδότηση.
  • Μεριμνά για την ετοιμασία των περιοδικών οικονομικών αναφορών που σχετίζονται με την πρόοδο των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων.
  • Τηρεί το αρχείο συμβάσεων για υπηρεσίες, έργα και προμήθειες που αναθέτει ο Δήμος. Παραλαμβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσης παραστατικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για την πληρωμή των οφειλών του Δήμου στους αντίστοιχους δικαιούχους και ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωμών του Δήμου με βάση τις διατάξεις των αντιστοίχων συμβάσεων.
  • Ελέγχει την πρόβλεψη των οφειλών στους αντίστοιχους κωδικούς του προϋπολογισμού του Δήμου και ελέγχει την επάρκεια των αντίστοιχων πιστώσεων.
  • Μεριμνά για τη μισθολογική κατάταξη του προσωπικού σύμφωνα με τα στοιχεία που τους διαβιβάζονται από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, την έκδοση των μισθοδοτικών καταστάσεων, την έκδοση βεβαιώσεων καταβληθεισών αμοιβών προς το προσωπικό του Δήμου και τον υπολογισμό και την απόδοση προς τα ασφαλιστικά ταμεία των αντιστοίχων ασφαλιστικών εισφορών.
  • Εκδίδει τα εντάλματα πληρωμής των οφειλών του Δήμου και τα αποστέλλει στο Ταμείο για πληρωμή.
  • Μεριμνά για την παραλαβή από τους αντίστοιχους προμηθευτές των κάθε είδους υλικών παγίων(μηχανήματα-εξοπλισμός) ή αναλωσίμων που απαιτεί η λειτουργία του Δήμου.
  • Μεριμνά για την ενημέρωση των διαχειριστικών βιβλίων των αποθηκών (κατά ποσότητα και αξία )με τα εισαγόμενα και εξαγόμενα είδη, και την τήρηση των διαδικασιών χορήγησης των ειδών που τηρούνται στα αποθέματα των αποθηκών του Δήμου.
  • Παρακολουθεί τα αποθεμάτων των αποθηκών και διατυπώνει εισηγήσεις για την ανάγκη ανανέωσής τους. Συνεργάζεται σχετικά με τις δημοτικές υπηρεσίες που κάνουν χρήση των υλικών των αποθηκών.
  • Τηρεί το αρχείο των παγίων κινητών περιουσιακών στοιχείων του Δήμου (μηχανήματα , οχήματα, συσκευές, εξοπλισμός κλπ.) και παρακολουθεί την κατανομή των παγίων αυτών στις υπηρεσίες του Δήμου.
  • Τηρεί τις διαδικασίες χαρακτηρισμού υλικών ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τήρηση των διαδικασιών καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησής τους .
  • Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών των περιοδικών απογραφών των κάθε είδους υλικών και εξοπλισμού του Δήμου.
  • Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας
  • Αρμοδιότητες

Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας

Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας

 

Γραμματεία: 213 2020054

E-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Αρμοδιότητες

  • Συγκεντρώνει στοιχεία για την εξακρίβωση των υπόχρεων και του ύψους των χρηματικών υποχρεώσεων προς τον Δήμο των φυσικών και νομικών προσώπων για φόρους, εισφορές, τέλη, δικαιώματα που περιοδικά πρέπει να καταβάλλονται στο Δήμο με βάση τις ισχύουσες εκάστοτε διατάξεις της νομοθεσίας.
  • Ελέγχει την ακρίβεια των μεγεθών με βάση τα οποία υπολογίζονται το ύψος ανά υπόχρεο των προηγούμενων φόρων, εισφορών, τελών, δικαιωμάτων κλπ.
  • Δημιουργεί και τηρεί αρχεία υπόχρεων για την καταβολή των επιμέρους ποσών που αποτελούν τακτικά έσοδα του Δήμου.
  • Επεξεργάζεται στοιχεία και υπολογίζει περιοδικά το ύψος των οφειλομένων ποσών κατά κατηγορία προσόδου και υπόχρεο. Καταρτίζει βεβαιωτικούς καταλόγους υπόχρεων και αντίστοιχων οφειλόμενων ποσών κατά κατηγορία προσόδου.
  • Μεριμνά για την ενημέρωση των υπόχρεων για την καταβολή των προηγουμένων οφειλομένων ποσών και μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών που ισχύουν για τις προσφυγές των υπόχρεων όταν αμφισβητούν το ύψος των οφειλόμενων ποσών .
  • Οριστικοποιεί τους βεβαιωτικούς καταλόγους μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών των τυχόν προσφυγών για την εκτέλεση των αντιστοίχων εισπράξεων.
  • Τηρεί τις αντίστοιχες διαδικασίες και εκδίδει βεβαιώσεις που σχετίζονται με την είσπραξη διαφόρων τελών, δικαιωμάτων ή εισφορών.
  • Παρακολουθεί και μεριμνά για την τήρηση όλων των οικονομικών δοσοληψιών που σχετίζονται με τη λειτουργία της παροχής υπηρεσιών του Δήμου μέσω των νεκροταφείων, σφαγείων, δημοτικών αγορών, της ύδρευσης κλπ.
  • Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και των κληροδοτημάτων προς τον Δήμο, σύμφωνα με τους αντιστοίχους όρους.
  • Τηρεί τα αρχεία της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή ( φάκελοι με στοιχεία περιγραφικά και ιδιοκτησιακά έγγραφα)
  • Μεριμνά για την διερεύνηση μεθόδων αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας και διατυπώνει σχετικές εισηγήσεις προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου.
  • Μεριμνά για την προώθηση της αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σύμφωνα με τις σχετικές αποφάσεις του Δήμου και τη διαχείριση της εκμετάλλευσης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας (πχ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων κλπ.)
  • Μεριμνά για την εκμίσθωση δημοτικών εκτάσεων γης για βιομηχανικούς ή βιοτεχνικούς σκοπούς, κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, εγκαταστάσεις θερμοκηπίων και για μονάδες στους τομείς αλιείας
  • Μεριμνά για την παραχώρηση χρήσης δημοτικών ακινήτων ή τη καταβολή μισθώματος προς κάλυψη στεγαστικών αναγκών της πυροσβεστικής υπηρεσίας.
  • Τμήμα Προμηθειών
  • Αρμοδιότητες

Τμήμα Προμηθειών

Τμήμα Προμηθειών

 

Γραμματεία: 213 2020058

E-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Αρμοδιότητες

  • Σχεδιάζει τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση του προγράμματος απαιτουμένων προμηθειών και υπηρεσιών (εκτός του πεδίου του Ν. 3316 / 2005) του Δήμου, συγκεντρώνει τις αιτήσεις των δημοτικών υπηρεσιών, εξετάζει την σκοπιμότητα αυτών και διαμορφώνει περιοδικά προγράμματα για την προμήθεια κάθε είδους υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών και εισηγείται αυτά για έγκριση στα αρμόδια όργανα του Δήμου ( υλικά για την εκτέλεση τεχνικών έργων, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, μηχανήματα, εργαλεία, έπιπλα, είδη γραφείου, μισθώσεις μεταφορικών μέσων, ασφαλίσεις κλπ).
  • Διενεργεί έρευνες αγοράς για την τεκμηρίωση της διαθεσιμότητας των ειδών ή των υπηρεσιών που ενδιαφέρουν το Δήμο και τη λήψη στοιχείων τιμών προμήθειας ή υπηρεσίας.
  • Διενεργεί τις διαδικασίες για την ανάθεση των προμηθειών και των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, ήτοι μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών σε συνεργασία με τα αρμόδια κάθε φορά τμήματα του Δήμου, καταρτίζει το σχέδιο της διακήρυξης, των συμβάσεων και όλων των αποφάσεων και εισηγείται τη συγκρότηση όλων των επιτροπών που απαιτούνται (διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης των προσφορών και παραλαβής των ειδών) στο κάθε φορά αποφαινόμενο όργανο του Δήμου, παρακολουθεί τη λειτουργία τους και γενικά μεριμνά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση κάθε προμήθειας ή υπηρεσίας μέχρι και την οριστική παραλαβή της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
  • Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών / εξοπλισμού ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησης των υλικών αυτών.
  • Τηρεί τα πληροφοριακά αρχεία και έγγραφα των συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών (αρχείο προμηθευομένων ειδών, αρχείο προμηθευτών, αρχείο φακέλων προμηθειών).
  • Τμήμα Ταμείου
  • Αρμοδιότητες

Τμήμα Ταμείου

Τμήμα Ταμείου

 Γραμματεία: 213 2020092

E-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Αρμοδιότητες

  • Διενεργεί τις πληρωμές προς τους δικαιούχους με βάση τα Εντάλματα Πληρωμών και μετά από έλεγχο των δικαιολογητικών που ορίζει ο νόμος.
  • Καταγράφει τις διενεργούμενες πληρωμές σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες και μεριμνά για την απόδοση των κάθε φύσης κρατήσεων υπέρ τρίτων που αντιστοιχούν στα επιμέρους εντάλματα πληρωμής.
  • Παραλαμβάνει τους βεβαιωτικούς καταλόγους των υποχρέων και των αντιστοίχων οφειλομένων στο Δήμο ποσών κατά κατηγορία εσόδου. Εκδίδει και μεριμνά για την κοινοποίηση ειδικών προσκλήσεων προς τους οφειλέτες.
  • Διενεργεί τις εισπράξεις των οφειλών προς τον Δήμο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα του Δήμου με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές.
  • Παρακολουθεί την τακτοποίηση των υποχρεώσεων των οφειλετών προς τον Δήμο και ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες για τις καθυστερούμενες οφειλές.
  • Παρακολουθεί και ελέγχει τους υπαλλήλους άλλων υπηρεσιών του Δήμου που ασχολούνται με εισπράξεις. (αποκεντρωμένες υπηρεσίες, κοιμητήρια, δημοτικές αγορές κλπ).
  • Τηρεί τις διαδικασίες συναλλαγών με τις Τράπεζες για την τοποθέτηση των χρηματικών διαθεσίμων και την διενέργεια εισπράξεων και πληρωμών μέσω επιταγών
  • Τηρεί το αναγκαίο φυσικό ταμείο στα γραφεία του Δήμου.
  • Τηρεί αρχεία των κάθε είδους παραστατικών και αντιστοίχων δικαιολογητικών που χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση του λογιστικού συστήματος του Δήμου με τις ταμειακές εγγραφές.
  • Παρακολουθεί την ταμειακή ρευστότητα και προγραμματίζει τις πληρωμές σε συνεργασία και με άλλες αρμόδιες υπηρεσίες
  • Μεριμνά για τη σύσταση και την εύρυθμη λειτουργία των αποκεντρωμένων Γραφείων Οικονομικών Θεμάτων σε δημοτικές ενότητες του Δήμου

 

Πληροφορίες

www.vvv.gov.gr
Χάρτες
e-Υπηρεσίες
Δημοτικά Κτίρια
Τηλεφωνικός Κατάλογος.
Χρηστικές Πληροφορίες
 

 

Ενημέρωση

Οικονομικά Στοιχεία
Εργα Μελέτες
Διαβουλεύσεις
Παιδεία
Πολιτική Προστασία
Κανονισμοί
Καινοτομίες

 

Κοινωνικά Δίκτυα

Δελτία Τύπου
Δίκτυα Κοιν. Δικτύωσης
Web TV
Ανακοινώσεις Δημ Συμβουλίου
Διαβουλεύσεις
Διαύγεια

Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Δημαρχείο Λ. Καραμανλή 18 Βούλα 16673. Τηλ. 15888

Copyright © 2016. All Rights Reserved.